孤枕難眠 I don't like to sleep alone....西洋老歌孤枕難眠 I don't like to sleep alone....西洋老歌景觀設計http://mymedia.yam.com/m/504471I don't like to sleep alone我不喜歡一個人睡Stay with me, don't go 留下來陪我,不要走建築設計Talk with me for just a while陪我聊聊天So much of you to get to know想多了解你一點 Reaching out, touching you伸出手觸摸著你借貸Leaving all the worries all behind所有煩惱都拋到九霄雲外 Loving you the way I do以我的方式愛著你My mouth on yours and yours 票貼on mine我的唇吻著你,你也吻著我 Marry me嫁給我吧Let me live with you讓我和你一起生活 Nothing's wrong and love is right不宿霧再有錯,愛亦如是Like a man says in his song就像有個男子在歌中唱的 Help me make it through the night伴我度過漫漫長夜巴里島Loneliness can get you down孤寂會使你一蹶不振 When you get to thinking no one cares當你以為沒人在乎你 Lean on me請依靠我And 馬爾地夫I'll lean on you我也將依靠著你 Together we will see it through我倆將共度此生No, I don't like to sleep alone不!我不禮服喜歡一個人睡 It's sad to think some folks do想到有人如此,真是可悲No, I don't like to sleep alone不!孤枕總難眠 No 西裝外套one does, do you?沒人願意如此,你呢?


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

ARMANIFacebook
Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    jrvayh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()